O projekte - www.dobriotcovia.sk

Prejsť na obsah

Hlavná ponuka:

O projekte

I. ročník 2013

Cieľom informačnej kampane SLOVENSKO POTREBUJE DOBRÝCH OTCOV je prevencia domáceho násilia a týrania detí pod záštitou podpredsedníčky Rady vlády SR pre ľudské práva, národnostné menšiny a rodovú rovnosť SR Lucie Faltinovej. Kampaňou pripomíname kľúčové postavenie otca v rodine a spoločnosti, ktoré je primárne dôležité pre ich prosperitu. Zámerom je celoslovensky oceniť a zviditeľniť vzor otca, ktorý je láskavý, odmieta násilie v rodine voči ktorémukoľvek jej členovi.

Pilotný ročník kampane 2013 odštartovali rozhlasové spoty v rádiách Best FM, Frontinus a One, ako aj televízny spot v TV Karpaty, Nitrička a Hronka.  Podporili ich PR správy na ich webových portáloch. Nasledovali súťaže a články s fotografiami v sieti portálov Global24.sk, kedykam.sk, v sieti MY noviny, Detvianskych novinách, v PDnoviny.sk a ďalších lokálnych médiách. K nim postupne pribudla tlačová správa na tlačovej besede Centra Slniečko, n.o. v máji 2013 v Nitre a fanpage SLOVENSKO POTREBUJE DOBRÝCH OTCOV na facebooku.

Jarnú časť preventívneho projektu týrania a zanedbávania detí a domáceho násilia uzavrel Ďakovný koncert pre dobrých otcov za účasti osobností, médií a verejnosti v predvečer  Dňa otcov 15. júna v prírodnom amfiteátri Detva. V jesennej časti kampane sa dostali opäť k slovu propagačné letáky, plagáty a spoty - tentoraz v Slovenskom rozhlase, ako aj PR články v mixe informačných portálov a regionálnej tlače s celoslovenským pokrytím.

Novinkou sa stala FB súťaž o titul Dobrý otec 2013  a domovská webová stránka www.dobriotcovia.sk. Na tlačovej besede 14. októbra bolo prezentované logo kampane a  partnerstvo s kampaňou Centra Slniečko, n.o. "Ide to aj BEZ MODRÍN (na tele i na duši)" a Dňami filantropie pod taktovkou Fóra donorov.

Kampaň vyvrcho
lila 1. decembra 2013 benefičným večerom BEZ MODRÍN vo Veľkej sále Divadla Andreja Bagara v Nitre, kde boli verejne ocenení najlepší otcovia, na základe hlasovania a lajkovania na FB v súťaži. Hlavnou cenou pre víťaza je týždňový pobyt v legendárnom hoteli Morava v srdci Tatranskej Lomnice  a Vysokých Tatier. Výťažok z podujatí podporí Detskú linku záchrany 0800 12 12 12, ktorú prevádzkuje Centrum Slniečko, n.o.

Organizátormi pilotného ročníka kampane sú komunikačná a PR spoločnosť Profitmedia, s.r.o. a
nezisková organizácia Centrum slniečko, n.o. Hlavným partnerom kampane je Fórum donorov, n.o. a jej generálnymi partnermi sú Nafta, a.s. a Nadácia SPP.

 
Návrat na obsah | Návrat do hlavnej ponuky